Mijn eerste echte lange reis - Reisverslagen van Chris Schuitemaker - WaarBenJij.nu Mijn eerste echte lange reis - Reisverslagen van Chris Schuitemaker - WaarBenJij.nu

Mijn eerste echte lange reis

De bedoeling is dat ik een tijdje in Canada verblijf door ook te werken voor kosten en inwoning. Hierna doorreizen al zuiderlijker, door Amerika en Zuid-Amerika.

Recente Reisverslagen:

03 April 2018

Alweer me laatste verslag.

14 Maart 2018

End of lovely Peru!

04 Maart 2018

The start of South America

10 Februari 2018

Roadtrip Amerika!

17 Januari 2018

Canada, wat een avontuur!
Chris

Een halve wereld reis. Beginnen in IJsland samen met me broer Niels die vervolgs ook mee gaat naar Canada. Waar we gaan genieten van zijn Dwarf Games. Hierna gaat Niels naar huis en blijf ik in Canada hangen om vervolgegs al zuiderlijker te gaan tot en met Zuid-Amerika.

Actief sinds 26 Juli 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11021

Voorgaande reizen:

26 Juli 2017 - 29 Mei 2018

Mijn eerste echte lange reis

Landen bezocht: